Regisztráció és Vásárlás:
Vásárló a Honlapon történő vásárlásával és regisztrációjával kijelenti, hogy a Honlapon közzétett ÁSZF és az Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul. Vásárló a vásárlás és a regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni.
A megvásárolható termékekről:
A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak magyar forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
A Rendelés menete:
Vásárló a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba vagy regisztráció nélkül is vásárolhat. Vásárló a megvásárolni kívánt termék, csomag darabszámát beállítja. Vásárló kosárba helyezi a kiválasztott terméket, csomagot. Vásárló bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosár” linkre vagy ikonra kattintva. Amennyiben Vásárló további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Az „Eltávolítás - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség frissítéséhez a „Frissítés” ikonra kattint Vásárló. Vásárló kiválasztja vagy megadja az adatait, majd kiválasztja vagy megadja a szállítási címet, majd ellenőrzi a megadott adatokat, szükség esetén megjegyzést ír és elfogadja az ÁSZF-et, majd a „Tovább a fizetéshez” gombra kattint, ahol kiválasztja a fizetési módot, melynek típusai a következők:
- Bankkártyával online,
- Banki átutalással,
- Személyes átvétel a helyszínen kiértesítés után (bankkártyával vagy készpénzzel),
- Utánvétel (bankkártyával vagy készpénzzel).
Személyes átvétel a helyszínen: Vásárló a megrendelt termékeket a visszaigazoló e-mailtől számított 3 napon belül köteles átvenni a helyszínen. A személyes átvétel időpontjáról előzetes telefonos egyeztetés szükséges. Amennyiben a személyes átvétel nem történik meg a visszaigazoló e-mailtől számított 3 napon belül, úgy a rendelést lejártnak minősítjük, töröljük és a termékek visszakerülnek a megvásárolható termékek csoportjába.
Banki átutalással: Vásárló a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Vásárló jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő kiszállítására.
Áraink a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett, alatt találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a Kosár tartalmánál és a megrendelés véglegesítése előtt megtalálható. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát emailben küldjük meg. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban történik. A telephelyünkön történő személyes átvétel esetében szállítási díjat nem számítunk fel és a csomagot a helyszínen köteles a Vásárló átvizsgálni.
Az adatok megadását követően Vásárló a ”Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát. Adatbeviteli hibák javítása: Vásárló a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
Vásárló e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Vásárlóhoz nem érkezik meg, Vásárló az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Vásárló rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
A Megrendelés feldolgozása és Teljesítés:
A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 2-5 munkanapon belül, amennyiben a termék raktáron van. A raktáron nem lévő termékek esetén akár 2 hét is lehet a teljesítés ideje, azonban minden esetben pontos tájékoztatást ad a Szolgáltató a várható kiszállításról. Ha Szolgáltató és Vásárló a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Vásárló felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!